Foredrag om kapsejlads ved Jesper Radich

Tirsdag d. 16. november 2021 kl. 09:00

Foredrag om kapsejlads ved Jesper Radich

Arrangementsbeskrivelse

Onsdag d. 17. november kl. 19 vil den professionelle topsejler og tidligere America’s Cup-sejler Jesper Radich fra Helsingør holde et foredrag i Helsingør Sejlklub omkring kapsejlads. Foredraget vil omhandle en kombination af kapsejlads-specifikke emner, trim, starter etc., og en beskrivelse af pro-sejler livsstilen, oplevelserne, båden mm.

Arrangementet er gratis for klubbens medlemmer, og medlemmer af andre sejlklubber er velkomne til at deltage for et mindre gebyr på 50 kr.
Klubbens medlemmer viser gyldigt medlemskort.

Før foredraget og i pausen undervejs vil der være mulighed for at købe kaffe, the, øl, vand og vin. I pausen midtvejs vil der yderligere for et mindre beløb være mulighed for at smøre sig en sandwich.

For at vi kan forberede aftenen bedst muligt beder vi alle om at tilmelde sig her.

Jesper Radich