Maritimt Genbrugs Marked på Helsingør Nordhavn

Maritimt Genbrugs Marked på Helsingør Nordhavn

Arrangementsbeskrivelse

Maritimt Genbrugs Marked 8-9 juni 2024 på Helsingør Nordhavn

Kom til Maritimt genbrugs marked på Helsingør Nordhavn den 8. og 9. juni i forbindelse med Sjælland Rundt Sailing Week, og få ryddet op i alle de sejlerting som ligger og samler støv.

Der er tale om 100% maritimt genbrugsmarked, så kom kun med sejlertøj, reb, fendere, elektronik, stumper, spil, maling, sejl, gummibåd og lignende som du gerne vil sælge videre til en ny ejer, der kan få glæde af det. Bliv en del af et klimavenligt sejlermiljø.

Du vil blive tildelt et bord (180*70 cm, markeret med dit navn) i vores Race Village område, hvorfra du kan sælge dine ting. Vi vil være åbne begge dage i tidsrummet 10.00-14.00. Du kan købe stadeplads til en eller begge dage på vores webshop.

Skulle du have yderligere spørgsmål så kontakt Elsebeth Holten Møller på EHM@helsingorsejlklub.dk

Det koster 100 kroner pr. dag at deltage i Maritimt Genbrugs marked.

Retningslinjer for Maritimt Genbrugs Marked.

Når du booker en stadeplads, accepterer du samtidigt nedenstående retningslinjer. Overtrædelse af retningslinjerne kan medføre bortvisning.

1. Du skal have stillet dine ting op så du er klar til salg kl. 10. Af hensyn til gæsterne vil vi gerne have at du bliver til vi lukker kl. 14.

2. Biltrafik på midtermolen er ikke tilladt. Dog vil bommene være åbne så du kan køre dine ting ind mellem kl. 0900 og 09.30 og ud mellem kl. 14 og 14.30 lørdag og søndag.

3. Det er ikke tilladt at have en hel stadeplads med nye, fabriksfremstillede ting. Men det er selvfølgelig ok at have en enkelt eller to ubrugte/spritnye ting blandt alle de brugte ting, man ellers har i sin bod.

4. Din stadeplads skal efterlades rengjort. Dvs. alt affald skal tages med hjem og det samme gælder for effekter, du ikke har fået solgt.

5. Du skal give besked hvis du bliver forsinket. Hvis du ikke er dukket op kl. 9.30, kan stadepladsen blive solgt til anden side.

6. Tilmelding til Maritimt Genbrugs marked er bindende. Skulle du blive forhindret i at komme bedes du sende besked på e-mail til Elsebeth på EHM@helsingorsejlklub.dk

Kontaktinformation til arrangør

EHM@helsingorsejlklub.dk