Hop til hovedindholdet

3000 Helsingør

Onsdagssejlads

Arrangementsbeskrivelse

Helsingør Sejlklub arrangerer hver onsdag i sæsonen de hyggelige aftensejladser for alle, lige udenfor havnen. Uanset du er en habil kapsejler eller blot vil nyde det flotte vejr med solnedgangen i sommeraftenen, er du velkommen. Du kan sejle kapsejlads og tursejlads, de bestemmer selv hvordan du vil være med. Efter sejladsen mødes vi i klubhuset til sejlerhygge og præmieoverrækkelse. Vinder af eftenens sejlads udtrækkes på lykkehjulet, så alle kan være med.
Grillen er altid tændt, så de aftner, hvor sejlklubben ikke arrangerer fællesspisning for kapsejlere og hjælpere, kan du grille din medbragte bøf, pølser eller hvad du foretrækker. Der er altid en god snak og masser af hygge over gløderne.
Den  8. maj, 5. juni, 26. juni, 14. august, 4. september og den 18. september, er sejlklubben vært ved et traktement, hvor vi spiser sammen og nyder det fine arrangement efter sejladsen.

PS:
Der sejles ikke den 12. juni da klubben arrangerer Sjælland Rundt Sailing Week. Sommerferien holder vi i hele Jili måned.

Rig din båd og kom med ud på vandet til nogle rigtigt hyggelige timer.

Kontaktinformation til arrangør

Tlf: +45 000000000