Hop til hovedindholdet

Møde angående SR - Fremtidig planer for Sjælland rundt

Arrangementsbeskrivelse

Kære medlemmer.

Efter et par år med Corona, er det på tide at vi begynder at gøre noget mere ud af Sjælland Rundt, og vi er klar med at præsentere et helt nyt og fornyende koncept til sejladsen.

I den forbindelse vil vi gerne invitere alle vores medlemmer til et informationsmøde, hvor vi vil fortælle om det vi har i ”støbeskeen”. Ambitionerne er store og vi får brug for så mange medlemmers hjælp og støtte som muligt.

Har du tid og lyst til at hjælpe, eller er du bare interesseret i at høre om dette års arrangement, skal du melde dig her på siden.
Vi vil derefter fremsende dig et link til et online teams møde der bliver afholdt: torsdag d. 27. januar 2022 klokken 19:00

Vi kommer til at få brug for meget hjælp, til at løfte store og små opgaver, der vil variere i tid og indsats. Alle hænder kan bruges og vi håber at så mange som muligt vil bidrage i det omfang de har tid til. Vi får både brug for de erfarne hjælpere, men også ungdomsafdelingen og sejlerskoleeleverne. Både de medlemmer der tidligere har gjort en kæmpe indsats og de medlemmer der måske godt kunne tænke sig at hjælpe men ikke før har prøvet det. Vi får brug for gode kræfter til både før og under sejladsen.

Vi har i samarbejde med kommunen og nogle af vores samarbejdspartnere, udviklet en ambitiøs 5-års plan for hvordan vi igen kan markere os på landkortet som sejlklub, sejlsports event og kommune og opbakningen er stor. Det er nu op til os som medlemmer, i fællesskab at løfte denne opgave.

Yderligere informationsmateriale vil blive fremsendt ved tilmelding.

Vi glæder os til at se så mange af jer som muligt.

Mvh Bestyrelsen.

Spørgsmål omkring stævnet eller ovenstående kan rette henvendelse til kwe@helsingorsejlklub.dk

PS. For en god ordens skyld skal det nævnes at invitationen via nem-tilmeld er gratis og er blot for at sikre at vi sender onlineinvitationen og materiale ud til de rigtige e-mail adresser.